صفحه اصلی
عضویت
ورود کاربران
تماس با ما
نظرسنجی
** شما کدام یک هستید؟! **
نوشته شده در : جمعه 21 تیر 1392 |نویسنده : mehdi

میدانم که دلتنگ منی ، و دلت همیشه با من است دلم را فدای آن قلب

مهربانت میکنم!

میدانم که مرا دوست داری و تنها آرزویت من هستم تا آخرعمرم عاشقانه

برایت میخوانم ترانه عشق را !

میدانم که همه لحظه به من می اندیشی ،تمام لحظه هایم به این می اندیشم که

چگونه اینهمه عشق و محبت را به تو ابراز کنم !

میدانم که به انتظار من نشسته ای ،اکر تو بگویی تا آخر عمر به انتظارم بنشین

، من تاآخرین حد این انتظار منتظر آمدنت مینشینم!

میدانم که برایت ارزش دارم و همه زندگی ات هستم ، تا آخرین نفس به پای تو

می نشینم و تا آخرین نفس ، یک نفس فریاد میزنم دوستت دارم!

میدانم که چقدر دوستم داری دلتنگی که سهل است دلم برای یک لحظه

درکنارهم بودن پرپر میزند!

اگر بدانی که تنها آرزوی من تویی ، روزی صدها بار آرزو میکنی که

به آرزویم برسم!

اگر بدانی که همه لحظه های زندگی ام به تو می اندیشم ، تک تک لحظه ها

رامی شماری و به عشق آن لحظه ها زندگی میکنی

اگر بدانی که برایم یک دنیا ارزش داری ، سفری به دور دنیا میروی

تا بفهمی چقدربرایم عزیزی...

دوستت دارم ....



درباره : عشق , عاشقانه , عاشقانه با تصویر , مطالب عاشقانه برای پیامک ,
برچسب ها : آرزو ,

بازدید : 80
نظرات (0)
نظر بدهید

کد امنیتی رفرش


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار بازدید:
میهمان آنلاین: 1
بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 6
بازدید کلی: 14,175
مطالب و نظرات:
تعداد مطالب: 79
تعداد نویسندگان: 2
عضویت:
مجموع کاربران: 2
اعضای آنلاین:

مطالب جدید
دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام پرواز تاریخ : جمعه 25 مرداد 1398
دلم گرفته تاریخ : یکشنبه 10 شهریور 1392
ای صیاد! تاریخ : یکشنبه 10 شهریور 1392
به عاشق گفتند عشق چیست؟ تاریخ : یکشنبه 10 شهریور 1392
دوستت‌دارم‌ تاریخ : جمعه 21 تیر 1392
ترکم مکن تاریخ : جمعه 21 تیر 1392
کلبه عشق تاریخ : جمعه 21 تیر 1392
یاد تاریخ : جمعه 21 تیر 1392
آرزو تاریخ : جمعه 21 تیر 1392
به خاطر تو تاریخ : جمعه 21 تیر 1392
درباره ما

اینجا کلبه دلخوشی یه پسر تنهاست که تموم غم های دنیا تو دلشه . از یک طرف هم عاشق شده . لطفا تو این کلبه قانون دل رو رعایت کنید. منتظر نظراتتون هستم.
جستجو

صفحه نخست | عضویت | ورود کاربران | آرشیو | خوراک | تماس با ما

Copyright © 2011 desgin : erfan abbasiDesigned BY: Mehrdad Dashti