صفحه اصلی
عضویت
ورود کاربران
تماس با ما
نظرسنجی
** شما کدام یک هستید؟! **
نوشته شده در : جمعه 21 تیر 1392 |نویسنده : mehdi

کلبه ای می سازم
پشت تنهایی شب، زیراین سقف کبود
که به زیبایی پروازکبوترباشد
چهارچوبش ازعشق، سقفش ازعطربهار
رنگ دیوار اتاقش ازآب
پنجره ای ازنور، پرده اش ازگل یاس
عکس لبخند تورا می کوبم
روی ایوان حیاط
تا که هرصبح اقاقی ها را با توسرشارکنم
همه دلخوشیم بودن توست
وچراغ شب تنهای من، نورچشمان تواست
کاشکی درسبد احساسم، شاخه ای مریم بود
عطر آن را با عشق
توشه راه گل قاصدکی می کردم
که به تنهایی تو سربزند
توبه من نزدیکی وخودت می دانی
شبنم یخ زده چشمانم در زمستان سکوت
گرمی دست تو را می طلبد



درباره : عشق , عاشقانه , عاشقانه با تصویر , مطالب عاشقانه برای پیامک ,
برچسب ها : کلبه عشق ,

بازدید : 89
نظرات (1)
نظر بدهید

کد امنیتی رفرش
این نظر توسط المیرا در تاریخ 1392/04/25 و 13:28 دقیقه ارسال شده است

کلبه ی دلخوشیت خیلی قشنگه امیدوارم به عشقت برسی و موفق باشی
دنبال مخاطب خاص نوشته هایم نباشید!ارزش خاص بودن رانداشت!شکلکشکلک
پاسخ : المیرا خانوم ممنونم از شما که به من سرزدی



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار بازدید:
میهمان آنلاین: 1
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 82
بازدید کلی: 14,194
مطالب و نظرات:
تعداد مطالب: 79
تعداد نویسندگان: 2
عضویت:
مجموع کاربران: 2
اعضای آنلاین:

مطالب جدید
دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام پرواز تاریخ : جمعه 25 مرداد 1398
دلم گرفته تاریخ : یکشنبه 10 شهریور 1392
ای صیاد! تاریخ : یکشنبه 10 شهریور 1392
به عاشق گفتند عشق چیست؟ تاریخ : یکشنبه 10 شهریور 1392
دوستت‌دارم‌ تاریخ : جمعه 21 تیر 1392
ترکم مکن تاریخ : جمعه 21 تیر 1392
کلبه عشق تاریخ : جمعه 21 تیر 1392
یاد تاریخ : جمعه 21 تیر 1392
آرزو تاریخ : جمعه 21 تیر 1392
به خاطر تو تاریخ : جمعه 21 تیر 1392
درباره ما

اینجا کلبه دلخوشی یه پسر تنهاست که تموم غم های دنیا تو دلشه . از یک طرف هم عاشق شده . لطفا تو این کلبه قانون دل رو رعایت کنید. منتظر نظراتتون هستم.
جستجو

صفحه نخست | عضویت | ورود کاربران | آرشیو | خوراک | تماس با ما

Copyright © 2011 desgin : erfan abbasiDesigned BY: Mehrdad Dashti